Khamis, 5 Mei 2011

~kemelut di muara kasih...6~

betapa bahagianya melewati hari-hari...dgn ditemani insan yang sangat disayangi...hati ini terus berbunga...jiwa ini terus ceria...keprihatinanmu benar-benar menyentuh hatiku...kasih sayangmu benar-benar membahagiakanku...

"saya sayangggg akakkk sangat-sangat...."
"akak selalu ada bersama saya di saat saya memerlukan..."
"akak selalu ada....ku ada kamu"

kata-kata itu menjadi pemangkin dan penyuntik semangat untukku teruskan hubungan ini...dalam masa yang sama, aku terus berdoa kepada Allah swt agar jalinan ukhwah dan kasih sayang ini akan terus kekal selama-lamanya....dan aku juga berdoa agar...tidak akan ada lagi kemelut yg menyinggah sehingga menjarakkan hubungan ini...

semakin hari semakin akrab hubungan kita...penuh ceria dan bahagia...usik-mengusik sering menjadi pelengkap hubungan kita....dan sikapmu yang manja membuat aku tidak jemu mengusik dan menyakatmu....

kita bagaikan tidak mampu dipisahkan lagi....kita sering berhubungan jika ada kesempatan yang terluang...sms, ym, FB adalah medan utama untuk kita bersama mencipta pelbagai kenangan indah...hanya kita yang memahami segala situasi yang kita lalui...bahagia tercipta...derita tersirna....

~zaza/06052011/10.06am/kdmk 6~

1 ulasan:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.name
    dewa-lotto.org

    BalasPadam